Memorial Hakkında

Kalite Belgelerimiz

jci

JCI-Joint Commission International

Uluslararası Kalite ve Güvenilirlik Belgesi
* Şişli, Ankara

surgical

Surgical Review Corporation

Proktoloji/Kolorektal Cerrahi Mükemmeliyet Merkezi Akreditasyonu
* Ankara

iso

TS EN ISO 15189:2014

Genetik ve Tüp Bebek Laboratuvarı'nda ISO Akreditasyon Belgesi
* Şişli

leed

Leed Platinum Sertifikası

Dünyada Sağlık Sektöründe İlk Leed Platinum Sertifikası
* Bahçelievler

efi

EFI

Doku Tipleme ve İmmünoloji Laboratuvarı EFI akreditasyon belgesi. (Türkiye’de ilk)
* Şişli

Hasta Deneyim Merkezi

Hasta Hakları Ofisimiz ve Politikamız

Hasta Deneyimi Merkezimiz, hastalardan gelen yorum ve önerileri anketler ile yüz yüze görüşmeler aracılığıyla alarak hasta sorunlarını ve önerilerini araştırmakta, hasta ve misafir deneyimini geliştirmek üzere projeler yürütmektedir.

hasta-deneyim

Teknolojilerimiz

Ödüllerimiz

socical media

Social Media Awards

  • Altın Ödül (2020)

    Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey 2020’nin sağlık kategorisinde “Altın Ödül”ün sahibi, üçüncü kez Memorial Sağlık Grubu oldu. 

  • Altın Ödül (2019)

    Memorial Sağlık Grubu, marka ve ajanslarin sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek ödül olan Social Media Awards Turkey ödüllerinde, 2019 yılında da sağlık kategorisinde Altın Ödül’e layık görüldü.  

  • Altın Ödül (2018)

    Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey 2018’in sağlık kategorisinde “Altın Ödül”ünün sahibi Memorial Sağlık Grubu oldu.

musterideneyimi

Müşteri Deneyim Arenası Ödülleri

  • Krizde Müşteri Deneyimi Yönetimi – Büyük Düşünce& Dijıtal Müşteri Deneyimi – Övgüye Değer (2020)

    Türkiye’de daima ilklerin öncüsü olan Memorial, en başarılı markalarının yarıştığı ilk ve tek “Müşteri Deneyimi” ödüllerinde bu yıl pandemi dönemine özel olarak açılan “Krizde Müşteri Deneyimi Yönetimi” kategorisinde “Memorial e-Doktor/e-Hemşire ve Evde Sağlık Hizmetleri Sunumu” ile “Büyük Düşünce” ödülünü alırken, “Memorial e-Doktor” uygulaması ile de “Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Övgüye Değer” proje ödülüne layık görüldü.

  • Dijital Kategori Büyük Düşünce Ödülü (2019)

    Memorial Hastaneleri, ilk olarak Memorial Kayseri Hastanesi’nde kullanılmaya başlanan “Dijital Taburculuk Uygulaması” ile “En İyi Müşteri Deneyimi Tasarımı” ödülüne layık görüldü. Hastaların daha hızlı taburcu olmalarının sağlandığı ve taburculuk sürecinin tüm çalışanların takip ederek hastaya ara bilgilendirmeler yapılmasına olanak veren sistem sayesinde, hastalarımızın daha konforlu şekilde taburcu edilmesi sağlandı.  

  • Dijital Kategori Büyük Düşünce Ödülü (2018)

    İlk olarak Memorial Bahçelievler Hastanesi'nde gerçekleştirilen uygulamada yatan hastaların, hastanede kaldıkları süre boyunca sağlık durumları ve karşılaşacakları süreçlerle ilgili güncel bilgileri, dijital ve interaktif bir platform üzerinden takip edebilmelerine olanak sağlayan “Dijital Hasta Odası Bilgilendirme Uygulaması” ile Müşteri Deneyimi Arenası’nda Dijital Kategorisinde ödüle layık görüldü.    
     

Kalite Çerçevemiz ve Politikamız

İstanbul Memorial Sağlık Yatırımları A.Ş. (“Memorial”) olarak, kişisel verilerinizin güvenliği konusuna önem vermekteyiz. Bu bilinçle, sizlere ait her türlü kişisel verinin mümkün olabilen en iyi şekilde ve özenle işlenerek muhafaza edilmesine büyük hassasiyet göstermekteyiz. Bu sorumluluğumuzun bilinci ile 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuat kapsamında Veri Sorumlusu sıfatıyla, kişisel verilerinizi aşağıda belirtilen çerçevede işlemekteyiz.

Detaylı Bilgi →

Ulusal ve uluslar arası standartları esas alarak; bu doğrultudaki yönetsel destekle, hasta ve çalışan memnuniyeti odaklı, ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak sürekli eğitimle gelişmeyi destekleyen yüksek kaliteli hizmet sunmak ve çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak üzere kurulmuştur.

  • Doğal kaynakların korunması ve enerji tasarrufunun gerçekleştirilmesi,
  • Tüm çalışanlarımızın çevre konusunda bilinçlendirilmesi ve eğitilmesi,
  • Atıkların azaltılması, kaynağında doğru ayrıştırılması, mevcut atıkların çevreye zararının en aza indirilmesi,
  • Oluşan tüm atıkların sadece yetkilendirilmiş firmalara teslim edilmesi,
  • Çevreye olan etkilerin minimum düzeyde tutulması,
  • Ulusal mevzuat ve uluslararası standartlara göre çevreyi koruma ile ilgili yükümlülüklerin yerine getirilmesidir.
  • Pro-aktif iş güvenliği yaklaşımının benimsenmesi,
  • Faaliyetlerimizin tehlike ve risklerinin periyodik olarak gözden geçirilmesi,
  • Organizasyon kültüründe güvenli ve sağlıklı davranışların desteklenmesi,
  • İşyerinde sağlık ve güvenlik risklerinin belirlenmesi, minimize edilmesi ve yönetilmesine ilişkin etkili yönetim sistemlerin geliştirilmesi ve uygulanması,
  • Tüm çalışanların güvenli ve yeterli derecede çalışabilmesi için gereken eğitim ve bilginin sunulması,
  • İşyeri içerisinde kaza ve yaralanma vakalarının azaltılması veya bertaraf edilmesi için gereken önlemlerin alınması,
  • Çalışanlar, stajerler, tedarikçiler, ziyaretçiler ve hastalar için güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı sağlanması,
  • Ulusal mevzuat ve uluslararası standartlara göre çalışan sağlığı ve güvenliği ile ilgili yükümlülüklerin yerine getirilmesidir.

Misyonumuz

Etik ilkelerden asla ödün vermeden seçkin kadrosu ile bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eden; hasta, hasta yakını ve çalışan memnuniyeti odaklı, uluslararası kalite standartlarında hizmet anlayışı ile sektörde öncü uygulamalarla fark yaratarak sağlıkta dünya markası olmak.

Vizyonumuz

Mükemmeliyet odaklı ve güvenilir sağlıklı yaşam ortağı olmak.

Değerlerimiz

  • Öncülük
  • Empati
  • Dürüstlük
  • Hasta ve çalışan memnuniyeti
  • Mükemmellik

Daha Fazla Bilgi Almak İçin Kurumsal Sitemizi Ziyaret Edin

Sosyal Medya Hesaplarımız

Kapat
Add to cart
Görüşmeyi Başlat
Canlı Destek
Canlı Destek - Evde Sağlık
Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?